FAQ
Dækker bredt med underholdning og snacks til et væld af forskellige arrangementer
Skal vi bruge strøm?
Hvornår skal vi have det endelige antal?
14 dage før arrangementet.
Hvornår skal der betales?
Kørsel
De første 10 km fra Landevejen 59, 4684 Holmegaard, er gratis. Kørsel over 10 km faktureres separat.
Aflysning
Aflysning skal ske senest 20 dage før arrangementet. Ved senere aflysning pålægges et gebyr på 25% af aftalt pris, minimum 1.000 kr.
Hvornår ankommer I?
Vi ankommer ca. 60 minutter før servering, medmindre andet er aftalt.
Hvor meget plads skal I bruge?
Pladsen afhænger af vognens størrelse. Se vores “Betingelser for madvogne” nederst på siden for detaljer.
Har du særlige kostbehov?
Hvilke pølser kan man vælge?
Vi tilbyder et udvalg af tynde og tykke pølser, som kan ses her: Pølseudvalg. Ønskes der intet, vælger vi vores favoritter.
Hvornår er op- og nedtagning af telt?
Teltet sættes op 2 dage før og tages ned 2 dage efter.
Hvad tid ankommer vi?
Ankomsttidspunktet aftales 14 dage før arrangementet, da ruter og tidsintervaller varierer.
Skal der være hjælp til op- & nedtagning?
Dit tilbud er baseret på, at afstanden fra aflæsning punktet er maks. 10 meter. Er afstanden længere, skal der stilles hjælpere til rådighed, ellers faktureres ekstra tid.
Må der bruges tape til opsætning af pynt?
Klæbemidler må ikke bruges. Brug af tape vil medføre fakturering for rensning af teltduge, eller evt. erstatning af telte.
Hvad må der bruges til oppyntning?
Strips må bruges ved stolper. Ved fjernelse skal saks bruges. Er der skader, faktureres reparation eller erstatning.
Hvad med skader?
Tyveri og hærværk er på eget ansvar og dækkes af din forsikring. Larsen Event dækker kun skader på teltet ved brand.
Skal der bruges en tilladelse til opsætning?
Lejer er ansvarlig for at indhente nødvendige tilladelser og godkendelser.
Må man ryge i teltene?
Rygning er ikke tilladt. Ved rygning pålægges et gebyr for rensning af teltduge.
Der tages forbehold for tryk- & stavefejl.